Mediální agentura Mindsquared, kterou vlastní KKCG miliardáře Karla Komárka ml., mění vedení. Od září bude novou CEO zkušená mediální manažerka Petra Pipková (foto).
Pipková poněkud překvapivě střídá dosavadního ředitele Martina Králíka, který v čele mediálky působil přesně rok. "Změna na pozici CEO navazuje na vývoj ve struktuře agentury, která chce pod novou šéfkou pokračovat v naplňování skupinové vize a maximálně vytěžovat příležitosti mediálního trhu," uvedla firma.
"Martin pomohl položit základy a provedl firmu prvním rokem jejího fungování, i díky tomu dnes máme perfektně nastartovanou 360° agenturu a solidní základ klientského portfolia. Další etapa bude především o naplnění naší vize konzultační skupiny nového typu a věřím, že pro tento úkol je právě Petra tím pravým člověkem, který pomůže ještě lépe propojit média a technologie. Má know-how jako málokdo na našem trhu, a navíc i potřebný tah na branku," komentuje poněkud obecně Jan Galgonek, CEO konzultační/mediální skupiny Mind2FLO, která propojuje fungování Mindsquared a digitální konzultační agentury FLO.
Petra Pipková na mediálním/komunikačním trhu v Česku působí několik desítek let. Přichází z agentury McCann, kde působila na pozici chief media officer a budovala strategickou a business datovou expertízu v rámci nově vzniklé divize. Ve své dosavadní kariéře kromě pozice managing partner v agentuře Knowlimits téměř 19 let vedla mediální agenturu MediaCom a rovněž působila v Grey Praha.
Agentura Mindsquared působí na trhu od začátku roku 2022 a za tuto dobu získala silné portfolio klientů. Za uplynulé období její tým zajistil strategické konzultace nebo mediální nákup pro klienty jako KKCG, firmy z portfolia skupiny PPF, Moneta, Hartmann Group, Betano nebo Foodora.