Reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt mění po 20 letech od 1. října majitele. Novým vlastníkem se stává Tomáš Kopečný (na fotce vpravo), majitel konzultační firmy S5IVE, který vystřídá Zdeňka Kašpara (uprostřed), jednoho z původních zakladatelů.
V agentuře končí její současný managing director Martin Pešta. Ten ji vedl poslední dva roky. Spolu s Kopečným do agentury přicházejí Barbora Hájková (vlevo), která na pozici executive managing director vystřídá zmiňovaného Peštu. Dále Adéla Djelmová jako account director, Kateřina Kyselová v pozici finance directora a další členové accountského a kreativního týmu z S5IVE.
Právě Hájková bude mít na starosti nastavení nového fungování agentury. "Není tajemstvím, že dnes už jen samotná kreativita nestačí. Portfolio poskytovaných služeb, ať už přímo agenturou, nebo skrze třetí strany, se stává podstatně komplexnějším odvětvím, než tomu bylo před pár lety, a současně s tím vyžaduje i podstatně vyšší nároky v oblasti péče o klienty. Proto úkolem číslo jedna bude implementace našich standardů s jasným cílem vytvořit agenturu s vysokou kvalitou klientského servisu," uvedla Hájková.
Agentura byla založena Robertem Peňažkou a Zdeňkem Kašparem v roce 2002 a stojí za řadou ikonických kampaní pro značky jako IKEA, Budvar nebo Kofola. Od roku 2009 je součástí mezinárodní skupiny Jung von Matt. Podle Kašpara se Kaspen/Jung von Matt po covidové pandemii potýkala se ztrátou klíčových klientů a i poté se jí dařilo jen pomalu vymaňovat z postcovidové recese. V poslední době hledala strategického partnera.