Spanilá jízda Prima Group po peněženkách reklamních zadavatelů pokračovala i v druhém kvartálu 2013.
Díky převisu poptávky inzerentů, který vyplýval hlavně z letošních obchodních podmínek konkurenční Novy, tržby Primy v druhém čtvrtletí vzrostly meziročně o 47 procent. Celkové tržby FTV Prima za první letošní pololetí zamířily k 1,7 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst téměř o 500 milionů. Je to nejvyšší pololetní cifra v historii televize.
Výhled Primy (na fotce ředitel Martin Konrád) na zbytek roku již není tak optimistický. CET 21 se v posledních týdnech daří uzavírat dohody s některými velkými zadavateli jako Plzeňský Prazdroj, Henkel nebo Procter & Gamble, kteří předtím nechtěli přistoupit na zvýšené ceny reklamy Nova Group. Spekuluje se, že nový posun vyplynul z dílčích ústupků Novy.