Silná rádiová skupina Media Bohemia, která provozuje cca 25 rádií ve čtyřech programových sítích (Hitradia, Blaník, Fajn atd.) a kterou vlastní Daniel Sedláček a Jan Neuman, zakládá novou digitální divizi.
Nový útvar bude zajišťovat "online aktivity a rozvoj audio obsahu pro všechny produkty napříč celým mediálním domem a také podporu mediazastupitelství Radiohouse a RH Digital při vytváření nových příležitostí pro klienty". Novou digitální divizi bude mít na starosti Martina Bartl (foto; pozice chief digital officer), která doposud ve skupině působila jako konzultant pro analytiku a sociální sítě.
"Jsem moc rád, že Martina naši nabídku přijala a rozhodla se pomoci budovat nový tým, v němž vidí naše mediální společnost velkou budoucnost. Za Martinou, která u nás už rok působila jako konzultant, jsou navíc už nyní vidět vynikající výsledky, kdy jsme například zaznamenali vzestup dosahu všech našich sociálních sítích. Stojí například za velmi úspěšným projektem s Gumpem na Blaník a řadou dalších komunitních digitálních aktivit," uvedl Petr Uchytil, šéf marketingu a produktu skupiny Media Bohemia.
Divize bude mít ve struktuře několik sekcí, z nichž část se bude věnovat budování povědomí značek ze skupiny Media Bohemia napříč on-line prostředím, umělé inteligence, další část strategickému rozvoji sociálních sítích a podstatná část i rychle rostoucí poptávce po digitálních produktech ze strany obchodního zastoupení Radiohouse a RH Digital. Do oddělení bude začleněna také značka RadiaCZ.
Martina Bartl dříve pracovala v mediální skupině Active Radio nebo Atmedia a prošla i agenturami jako je Ogilvy & Mather, Carat nebo ZenithOptimedia. Řadu let pracovala také jako freelancer pro řadu českých i mezinárodních klientů.