Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Primácký Media Club mění cílovou skupinu a zdražuje reklamu v průměru o 22 procent

17:22, 11. 10. 2023

Primácké mediazastupitelství Media Club (MC), které kromě kanálů Prima Group zastupuje i TV Barrandov nebo kanály Atmedia, pro příští rok podstatně zdraží reklamu. A to více, než plánuje konkurenční Nova.

Průměrné zdražení inzertního prostoru Media Clubu v televizích se v roce 2024 bude vzhledem k převisu poptávky a klesajícím objemu disponibilních GRPs pohybovat na úrovni 22 procent. TV Nova přitom ohlásila průměrné zdražení inzerce pro další rok o 18 procent. V letošním roce MC přitom zdražoval o 13 až 14 procent. Rádia, zastupovaná MC, zdraží inzerci v roce 2024 v průměru o 7 procent.

Primácké mediazastupitelství zároveň od nového roku mění strategickou cílovou skupinu u televize - z dosavadní 15 až 69 let na 18 až 69 let. "Chráníme tak mladší diváky a oslovíme dospělejší publikum s vyšší kupní silou," komentoval vedoucí prodeje reklamy Jan Makal.

Zde podrobnosti k novým hodnotám stopážových a měsíčních indexů a cenám CPP v roce 2024: