Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Operátor T-Mobile vybral novou agenturu pro výkonnostní marketing

17:37, 13. 11. 2023

Mobilní operátor T-Mobile uzavřel výběrové řízení na digitální agenturu pro výkonnostní online marketing (s výjimkou sociálních sítí) a vyhlásil vítěze. Tím se stal GroupM Nexus (dříve částečně H1.cz).

Tendr T-Mobile probíhal od 31. července, přihlásilo se celkem 13 agentur a 10 z nich poslalo své credentials. Po sérii jednání dostaly konkrétní zadání agentury MarketUp (dosavadní agentura), H1.cz (po spojení nyní GroupM Nexus), agentura Kofein a Taste.  "Na základě prezentovaných výstupů jsme se rozhodli pro spolupráci s GroupM Nexus (dříve H1.cz) a těšíme se na to, kam se v oblasti výkonnostního marketingu společně posuneme. Velmi děkujeme stávající agentuře MarketUp," komentovala Eva Nora, manažerka digitálních služeb v T-Mobile.

"Hlavním kritériem výběru nebyla jen schopnost navrhnout strategické směrování, ale poznání týmů navzájem. O to více nás práce na řešení bavila - věděli jsme, že dostaneme možnost pracovat s týmem, který jede na stejné vlně jako my,“ doplňuje Veronika Burešová, CEO GroupM Nexus. Zakázka operátora pro agenturu GroupM Nexus odstartuje 1. ledna 2024 a zahrnovat "bude výkonnostní online marketing s důrazem na vyhledávání, programatický nákup, SEO, obsahové sítě a další relevantní formáty". Předmětem spolupráce podle T-Mobile nebude inzerce na sociálních sítích.