Časopisecké vydavatelství Burda International od 1. ledna 2024 mění svůj název na BurdaMedia Extra. Společnost zároveň spustí novou vizuální identitu, připravenou ve spolupráci s Hubert Burda Media Corporate Branding týmem.
Novinky podle firmy vyplývají z nedávné akvizice digitálního vydavatelství Extra Online Media (EOM), které Burda získala letos v červnu (viz odkaz pod textem). V těchto měsících probíhá obchodní integrace a od ledna příštího roku dojde k propojení obou mediálních hráčů i z hlediska společného názvu. Prozatím však Extra Online Media zůstane samostatnou dceřinou společností.
"Koupí společnosti Extra Online Media jsme ještě více expandovali do digitálu. Od začátku spolupráce se značky z našich portfolií skvěle doplňují a už teď vidíme pozitivní výsledky, které nám spojení přineslo. Společně jsme se stali jedničkou ve food segmentu a dvojkou v lifestylu pro ženy. Pod značkou BurdaMedia Extra bude naše pozice na českém mediálním trhu mnohem silnější a zajímavější pro stávající i potenciální inzerenty," tvrdí Petra Fundová, ředitelka Burda International CZ.
Aktuální portfolio Burda International tvoří mezi jiným tituly jako jsou ELLE, Marianne, Svět ženy a Apetit. Pod EOM spadá kromě eXtra.cz web pro ženy a životní styl Lifee.cz, weby G.cz, Extralife.cz, OneTv.cz a také Toprecepty.cz, web o vaření a receptech. Mediální firma čísla za rok 2022 doposud neuveřejnila (má čas do konce roku). V roce 2021 utržila 410 milionů (meziroční pokles o 44 milionů). Čistý zisk předloni dosáhl 24 milionů korun.