Největší firma z komunikační skupiny Knowlimits Group (KG), mediální agentura Knowmedia (mediální plánování, nákup médií atd.), předloni udržela vysoký výkon, který se pohybuje kolem úrovně 900 milionů.
Knowmedia v roce 2022 utržila přes 892 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 23 milionů. V roce 2020 tržby firmy dosáhly 642 milionů a v roce 2019 to bylo 628 milionů korun. Čistý zisk Knowmedia za předloňský rok činil 4 miliony, podobně jako o rok dříve.
Mediální agentuře se v posledních letech dařilo vyhrát v řadě tendrů. Například pro společnost Emil Frey Group na mediálku pro roky 2023 a 2024. Své služby tak poskytuje značkám ze skupiny Stellantis, které Emil Frey Group zastupuje, tedy Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Jeep, Opel a Peugeot. Dále Knowmedia zvítězila v tendrech Rixo.cz nebo Storck.
Knowlimits Group vlastní Jan Vidím ml. (na fotce uprostřed; 50 procent), Rudolf Mihle ml. (40 procent) a Martin Kurzweil (10 procent). Skupina, kterou tvoří 13 firem, působí na trzích v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Itálii a v Rumunsku. Celkový obrat skupiny by se měl pohybovat nad 2 miliardami korun.