Online marketingová agentura Visibility Digital mění nejvyšší management. Dosavadní ředitel a spolumajitel (49 procent) Vojtěch Foukal (na fotce vlevo) se po 13 letech přesouvá do vedení strategických projektů agentury.
Na pozici CEO nastupuje dosavadní obchodní ředitel Robin Stržínek (vpravo). "Letos se bude jednat mimo jiné o rozjezd konzultační divize a další rozvoj skupiny firem okolo Visibility. Primárním cílem tohoto uskupení je podpora konkurenceschopnosti českých firem při zvětšování zahraničního obratu," uvedl Foukal. Do Visibility Group patří například specialitsta na CRM systémy a email marketing Autoarti (majitel Foukal) nebo reklamní agentura Adstart (brand).
"Z produktového hlediska chceme dále rozvíjet kampaňová oddělení, stejně jako ostatní divize. Na konci loňského roku jsme získali certifikaci DV360 od Googlu a v letošním roce bych chtěl v ideálním případě získat certifikace i na všechny ostatní nástroje v rámci Google Marketing Platform," komentoval Stržínek.
Visibility aktuálně realizuje kampaně na rychle rostoucích kanálech jako jsou TikTok, Twitch, Snapchat, Reddit nebo třeba Spotify. Pracuje pro klienty jako je kosmetická společnost Avon, výrobce her Nintendo nebo developer JRD. Obrat za 2023 podle údajů firmy dosáhl 151 milionů korun.