Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Komunikační skupina Publicis Groupe slučuje stratégy do jednoho týmu

07:51, 30. 4. 2024

Nový organizační tah komunikační skupiny Publicis Groupe (majitelem je nadnárodní skupina se sídlem ve Francii). Aktuálně slučuje všechny své strategické jednotky do jednoho týmu, který "komplexně pokrývá strategické plánování".

V čele nově vzniklého týmu stojí Tomáš Preněk, dosavadní head of strategy komunikační divize. Vedle něj tým tvoří stratégové s různorodým zaměřením, jejichž specializace se vzájemně doplňují. Strategické oddělení má nyní sedm členů, kromě Preňka jsou v něm také Fola Wiliams, Madhura Mukherjee, Jan Babický, Karolína Trávníčková, Nela Špechtnerová a Veronika Kazimírská. Výhledově by se pak měl rozšířit o další tři stratégy. V Publicis Groupe doteď působily dva strategické týmy; jeden v komunikační a druhý v mediální divizi. Ty fungovaly odděleně.

Nový tým nyní pokrývá spektrum expertíz od analytiky a data science, přes digitální strategii, kanálovou strategii, PR, brand planning až po mediální strategii a datovou analytiku. Zároveň se i nadále věnuje rozvoji dlouhodobých strategických projektů, jako je využívání umělé inteligence, behaviorální ekonomie i crossmediální plánování.

"Poslední dva roky jsme směřovali právě k tomuto spojení. V kontextu reálného fungování brand manažerů a marketérů dává smysl řešit vše integrovaně a naše služby tomu dlouhodobě odpovídají. Zbývalo udělat finální krok, tedy zastřešit jejich plánování," komentoval Preněk.