V chystaném projektu zábavně-lifestylové a hudební televize OK TV se objeví některá známá jména českého televizního trhu. Poradcem ředitele stanice se stal Jiří Balvín (druhý zleva), který v letech 2001 až 2002 šéfoval České televizi, dále řídil Óčko nebo byl v letech 2013 až 2014 byl ministrem kultury.
Finanční ředitelkou je producentka Jana Kaiserová (druhá zprava) a programovým a obchodním ředitelem je zakladatel hudebního festivalu Votvírák Artur Kaiser (označovaný jako myšlenkový autor nového projektu; první zprava). Nové stanici bude šéfovat Jan Hloch, který doposud působil hlavně ve sportovním segmentu (sportovní komentátor v Radiu Impuls). Marketingovým a kreativním ředitelem OK TV je Daniel Severa. Za vizuální stránkou televize a studií stojí stojí designér Martin Hruška (první zleva). V televizi budou vystupovat například Pavel Anděl, Šárka Vaňková, Martin Hrdinka, Martin Dejdar, Aleš Cibulka nebo Petr Šiška.
Stanice začne vysílat od 16. května v celoplošném multiplexu 24 (Pařízkovci). V jednání jsou další platformy jako Vodafone TV, O2 TV atd. Reklama bude prodávaná napřímo, podle Kaisera se jedná o možném zastupování s některými hráči na trhu (Atmedia atd.).
Celoplošná OK TV sídlí na pražském Žižkově, kde má čtyři multifunkční studia. Divákům zpočátku nabídne dvacítku pořadů vlastní tvorby (dopolední blok OK Start, soutěž Jeden na jednoho, show Andělská noc Pavla Anděla atd.). Podle Hlochových představ by OK TV měla v prvním roce získat 2 procenta na trhu. Cílovou skupinou jsou diváci v CS 35+, kteří "vyhledávají humor, pohodu a laskavost".
Licenční firmou je OK Music Television, kterou papírově vlastní Hloch. Toto rozdělení by se mělo změnit - 70 procent by do budoucna měla vlastnit Kaiserová, 30 procent zůstane Hlochovi. Servisní firmou bude TV Mediální dům. Tým televize nyní tvoří 70 lidí, z toho je 10 obchodníků. VIP klienty má na starosti Gabriela Dobrodínská.