Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

T-Mobile pomůže Warner Bros. se získáváním nových zákazníků pro streamovací platformu

Na českém streamovacím trhu je aktuálně živo. Trendem jsou strategické aliance provozovatelů SVOD služeb s telekomunikačními operátory. Po nedávném dealu Vodafone - TV Prima (platforma Prima+) je tu další obchodní spojenectví Warner Bros. - T-Mobile.

Operátor T-Mobile na podzim 2023 spustil zákaznický marketingový program Magenta Moments, ve kterém svým zákazníkům nabízí nejrůznější benefity. Nyní telco firma spouští nové portfolio mobilních tarifů Next. Jedním z benefitů pro vybrané tarify Next (Next neomezeně 4XL a 5XL) je i předplatné streamovací platformy Max od Warner Bros. Discovery, která na českém trhu odstartovala v druhé půlce května. Max nabízí například seriály Rod Draka, Přátelé nebo The Last of Us, filmové novinky Warner Bros (Duna 2 - foto), anebo letos v létě streamovací přenosy z olympijských her v Paříži.

Podle údajů T-Mobile marketingový program Magenta Moments aktuálně využívá na 900 tisíc zákazníků operátora. Dalším benefitem pro vybrané tarify Next je program AlzaPlus+, který nabízí doručení objednaného zboží na 25 tisíc výdejních míst po celé České republice. "Členství za 2 roky od spuštění vyzkoušelo 900 tisíc zákazníků," uvedla Petra Sadílková, zastupující marketingová ředitelka Alza.cz.

Televizní služba Vodafone TV začala nabízet Prima+ od 21. května. Primácká SVOD služba je součástí každého balíčku Vodafone TV+, a to v jejím nejvyšším standardu Premium. Prima se tak snaží dohnat zaostávání za konkurenční nováckou platformou Voyo. Ta měla na počátku dubna dle oficiálního vyjádření TV Nova přes 820 tisíc předplatitelů na českém a slovenském trhu. Prima+ by měla mít něco nad 100 tisíc abonentů (Česko).