Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Marketingová platforma Ecomail zrychluje expanzi na polském mailingovém trhu

18:04, 25. 6. 2024

Marketingová agentura Ecomail (provozní firma Ecomail.cz), která se specializuje na mailing, posiluje expanzi do zahraničí, na polský trh. Tamním klientům plánuje nabídnout integraci na nástroje, jako je polský Shoper, PrestaShop, Shopify a WooCommerce, nebo nativní support.

Anglická verze Ecomailu existuje již dva roky, volba cíle zahraničního výpadu padla na Polsko. "V loňském roce jsme kompletně lokalizovali celou aplikaci, tým jsme posílili o bilingvní kolegy, kteří se starají o polskou klientelu, a zahájili intenzivní komunikaci s polskými partnery," uvedl Jan Tlapák, spoluzakladatel a CEO Ecomail.

E-commerce trh v Polsku patří podle zástupců Ecomailu k nejrychleji rozvíjejícím se v Evropě. V minulém roce údajně vzrostl na hodnotu 22 miliard dolarů. Podle údajů výzkumné agentury Gemius, procento polských uživatelů internetu, kteří nakupují online, roste - v roce 2023 to bylo 79 procent. Na polských webech nakupovalo 75 procent lidí, na zahraničních 30 procent.

Podle údajů Ecomailu obrat společnosti loni vyšplhal na 114 milionů. Čistý zisk firmy v roce 2023 přesáhl 3,3 milionu, o rok dříve to bylo 15,5 milionu korun. Mezi klienty Ecomailu v Česku mají patřit Packeta, Grizly, Alensa, Oktagon, ZOO Praha atd. Společnost vlastní z poloviny Jan Tlapák (na fotce vpravo), druhou půlku Jakub Stupka (vlevo).