Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vltava Labe Media mění řízení centrálního obchodu, Jitka Beranová odchází

13:36, 9. 7. 2024
Ostatní Aleš Borovan

Mediální dům Vltava Labe Media (VLM; majitel Penta) od poloviny července mění kompetence v řízení centrálního obchodu. Nová struktura řízení navazuje na strategii skupiny, zaměřené na zpravodajský a nezpravodajský obsah. Současná ředitelka centrálního a agenturního obchodu VLM Jitka Beranová na konci července skupinu opouští.

Nově budou za jednotlivé týmy centrálního obchodu skupiny zodpovídat Jitka Afsahi, členka představenstva zodpovědná za nezpravodajský obsah, marketing, customer care a distribuci, která povede obchod magazínových značek, a Petr Marek, člen představenstva zodpovědný za zpravodajský obsah pod značkou Deník a tiskárny, který povede tým centrálního obchodu Deníku.

Tým online obchodu povede František Olbert (foto), stávající ředitel regionálního obchodu VLM, který bude i nadále reportovat celému představenstvu. Olbert ve VLM pracuje s přestávkou v letech 2012 až 2014 od roku 1999.

"František Olbert je zkušený obchodní manažer, který se oblasti online obchodu věnuje již mnoho let v rámci vedení obchodních regionálních týmů VLM. Vzhledem k tomu, že i v regionech dosahujeme výrazných nárůstů v přímém online obchodě a je pro nás neodmyslitelnou součástí celkové obchodní strategie, chceme, aby právě tato oblast byla do budoucna řízena a koordinována za celou firmu z jednoho místa," uvedl ředitel a předseda představenstva Vít Nantl.

Jak jsme psali jako první na trhu, z představenstva VLM odešel dlouholetý ředitel divize Digital Petr Bednář. V důsledku toho došlo k přerozdělení kompetencí jednotlivých členů představenstva. Další změny nastaly i v personálním obsazení některých částí obchodu.