reklama
reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Televize Markíza startuje novou divizi, bude dohlížet na digitální strategii

08:22, 5. 9. 2024

Slovenská televize Markíza, která je sesterskou stanicí TV Nova (obě spadají pod CME, vlastněnou PPF), startuje nové Centrum B2C segmentu. Do jeho čela nastupuje manažer Kristián Baráti (foto).

Centrum se zaměří implementaci digitální strategie mateřské CME, bude dohlížet na dosahování byznysových a strategických cílů platformy Voyo a dalších digitálních produktů a služeb (Tvnoviny.sk, Markiza.sk) a "zabezpečovat efektivitu digitálních procesů napříč všemi odděleními".

"Digitálnu transformáciu považujeme za jednu z našich kľúčových priorít. Novovytvorené Centrum B2C segmentu nám pomôže ešte efektívnejšie a pružnejšie reagovať na zmeny v spotrebiteľskom správaní a preferenciách médií. Som rád, že sa Kristián rozhodol zúročiť svoje bohaté skúsenosti práve v Markíze a pomôže nám tak dosiahnuť ďalšie úspechy v oblasti digitalizácie a inovácií," komentoval ředitel Markízy Peter Gažík.

Baráti začínal v telekomunikačním byznysu, nejprve jako controller ve Slovak Telekom, kde strávil více než deset let. Následně přešel do O2, kde byl u zrodu digitálního operátora Radosť a SMART paušálů. V letech 2022 až 2024 působil v loterijní společnosti TIPOS (pozice marketingový ředitel).