Zlatý středník: projektem roku se stala kampaň České televize, osobností Radek Vítek
Oborová soutěž PR a komunikačního průmyslu Zlatý středník zná své vítěze za rok 2024. Titul Osobnost PR převzal Radek Vítek (foto) z agentury MSL Czech Republic, Talentem roku se stal Milan Říský ze Studijní a vědecké knihovny Plzeňského kraje. Ceny udělily odborné poroty složené z řad odborníků na komunikaci i novinářů.
Projektem roku se stala kampaň České televize k povedenému seriálu Smysl pro tumor, který běžel v nedělním prime time. Ocenění Nejlepší agentura získal již podruhé v řadě tým Svengali Communications. Cena Grand Prix Měření efektivity byla udělena projektu Effaclar Speed Run od La Roche-Posay - L'Oréal Group ve spolupráci s agenturou Good Game.
Další hlavní ceny:
- Společenská odpovědnost, udržitelnost a ESG: Česká televize za projekt Máme Smysl pro tumor
- Integrovaná kampaň: Kaufland Česká republika a Fleishman-Hillard za kampaň Fofrtaška 2.0
- Kreativní idea a PR event: Plzeňský Prazdroj a Svengali Communications s projektem Kytky pro chmel
- Interní komunikace a employee engagement: Komerční banka s mobilní aplikací KaBka
- Využití sociálních sítí a influencer marketing: La Roche-Posay - L'Oréal Group a Good Game za kampaň Effaclar Speed Run
- Podcast: Pod svícnem od stejnojmenné iniciativy ve spolupráci s Communication Lab
- Krizová komunikace, komunikace změny a public affairs: projekt Knihobot odhalil padělky sci-fi knih v hodnotě půl milionu korun od Knihobota
- Webové stránky: Virtuální Farma CleverFarm od CleverFarm
- Mobilní aplikace a inovace: O2 Slovakia s projektem PF 2024: Veštenie s Majou
- Elektronické časopisy a blogy: Index prosperity a finančního zdraví od České spořitelny a Digital First Marketing Group
- Interní tištěný časopis a noviny: VOCOTIDE Boomerangu: Magáč, co svět neviděl od Boomerang Communication
- Externí tištěný časopis a noviny: Magazín Sport in Art od agentury Raul
- Brožura, ročenka nebo katalog: publikace Company profile firmy Žaluzie Neva