Informace, se kterou jako první přišel Borovan.cz, nyní oficiálně potvrzena. Novým komerčním ředitelem TV Prima (majitel Ivan Zach) se stal Jan Čadek (foto), dosavadní obchodní ředitel divize rádií a divize online Prima Group/Media Club.
Čadek podle našich informací nové jmenování oznámil zaměstnancům komerční televize minulý týden. Čadek by měl nastoupit od 1. ledna 2025. Ve funkci nahradí Vladimíra Pořízka, který z vedení mediální skupiny odchází. Prima nové jméno na pozici vybírala ve výběrovém řízení, které trvalo několik měsíců a ve kterém se do finále vedle Čadka probojovalo další silné jméno českého reklamního trhu. Podle našich informací šlo o jednoho managing partnerů velké komunikační skupiny v České republice.
Řízení rádiové obchodní divize Media Clubu přebírá po Čadkovi Martin Kašpárek, dosavadní šéf jihočeského obchodního týmu. Čadek bude bude mít pod sebou obchodního ředitele Primy a šéfa mediazastupitelství Media Club Ladislava Dianišku. "Rád bych Vláďovi poděkoval za jeho patnáctileté působení na Primě. Hodně jsme toho spolu zažili, vybudovali jsme skupinu Prima z jedné televizní stanice do největšího multimediálního domu v Česku. S Honzou přichází do vedení Media Clubu především obrovská zkušenost z různých mediatypů, track record velmi úspěšného obchodního ředitele. A především vlna energie, díky které svižně dokončíme transformaci skupiny Prima do světa totálního videa," komentoval ředitel Primy Marek Singer (rozhovor se Singerem viz dole).
"Skupina Prima se se všemi svými mediatypy nachází v naprosto unikátní pozici na českém mediálním trhu. Tato pozice však sama o sobě není zárukou automatického úspěchu. Z vlastní životní a profesní zkušenosti vím, že klíčové je, aby mě i celý můj tým práce bavila a naplňovala," doplnil Čadek. Jan Čadek se v prostředí médií pohybuje více než dvacet let. Svou kariéru začínal jako ředitel rádií Kiss v tehdejší síti Radio Investments, kde působil i jako manažer nových rozvojových projektů. Po akvizici šesti rádií Zachovou skupinou GES a jejich sjednocení pod značku Radio United Services se Čadek stal jejím obchodním ředitelem. V čele obchodního rádiového týmu zůstal i po roce 2018, kdy se obchodní část rádií přesunula pod křídla mediálního zastupitelství Media Club.
Martin Kašpárek je součástí týmu Media Clubu již téměř deset let, aktuálně zastává roli vedoucího týmu regionálních obchodníků divize rádia pro jižní Čechy. Dříve vykonával stejnou pozici v rámci projektu Ledmultimedia a své zkušenosti získal rovněž jako regionální obchodní manažer ve společnostech Watersavers a MediaCall.