Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Mediazastupitelství Radiohouse navyšuje ceny inzerce na Blaníku a Rock rádiu o 5 procent

Radiové mediazastupitelství Radiohouse, které patří do mediální skupiny Media Bohemia, bude v roce 2025 navyšovat ceny inzerce řádově o nižší procenta. Velkou část cen zachovává na letošní úrovni. Cenu nejsilnějšího produktu Radiohouse Total (reklama na Blaníku a 40 lokálních a regionálních rádiích plus online rádiích) zvyšuje v primetime průměrně o 1,37 procenta, nadále do něj zahrnuje i vysílání na všech svých online streamech.

Podobně menší úpravy se podle zástupců MB dočkají ceny spotů balíků stanic v rámci regionálního vysílání reklamy. Cenu reklamy Rádia Blaník a Rock rádia navyšuje v průměru přibližně o 5 procent. Radiohouse významně navyšuje cenu reklamy v čistě digitálním audiu, ale představí i nový produkt Fajn rádio Cross, který cílí na mladé posluchače a kombinuje audio reklamu na více vysílacích platformách při nízkém CPT.

"Zdražení není tak výrazné jako u konkurence či v jiných mediatypech. K navýšení ceny spotů Blaníku a Rock rádia jsme chtěli přistoupit už dříve. Poptávka po reklamě v těchto rádiích letos výrazně roste, jak ze strany národních zadavatelů reklamy, tak ve většině regionů," uvedl Štěpán Ryska (foto), jednatel Radiohouse. Hitrádia i Fajn rádio si vesměs zachovávají letošní cenu.

"Největší cenovou úpravu jsme udělali v digitální audio reklamě, kde i přes navýšení ceny téměř o polovinu stále nabízíme nejlevnější CPT na trhu, kvůli setrvalému růstu poslechu audio obsahu touto cestou. Dobrou zprávou pro inzerenty je, že online prostor na všech digitálních streamech je stále pevnou součástí nejsilnější kupláže Radiohouse Total, kde navyšuje zásah spotů v průběhu dne až o 10 procent a produktu dodává silnou konkurenceschopnost," doplnil Karel Friml, ředitel agenturního obchodu a COO Radiohouse.

Balík Fajn rádio Cross kombinuje klasickou reklamu analogového vysílání s digitální audio reklamou. Ke každému odvysílanému spotu na všech okruzích Fajn rádia přidává navíc 2 tisíce audio impresí v cílové skupině 12 až 34 let, vysílané primárně skrze streamy platformy Radia.cz. Z produktového portfolia Radiohouse pro rok 2025 mizí Rádio Čas, naopak přibyla regionální odpojení stanic Rádio Expres FM na východě a západě ČR.