Digitální marketingová agentura Fragile media, která od roku 2021 stoprocentně patří do velké komunikační skupiny Knowlimits Group, kontinuálně pokračuje v navyšování výkonu. A to hlavně díky začlenění do grupy a přísunu velkých klientů.
Fragile media (FM) za rok 2023 utržila 356 milionů korun, jedná se o rekordní numero v historii firmy. V meziročním srovnání jde o nárůst o 59 milionů. Z celkové cifry na prodej reklamního prostoru připadlo 296 milionů, na české aktivity 298 milionů (o rok dříve to bylo 253 milionů korun). Výnosy z transakcí s Knowlimits činily 107 milionů korun. Ještě v roce 2020 celkové tržby agentury činily 157 milionů. Znamená to, že za tři roky marketingová firma, především díky začlenění do Knowlimits, zvedla výkon o 127 procent.
Velký rozhovor o českém agenturním trhu a poměrech uvnitř Knowlimits Group s Robertem Renčem z Magnas Media (Knowlimits zde drží minoritní podíl):
Čistý zisk agentury za loňský rok meziročně stoupl z 21 milionů na 30 milionů korun. Kumulativní zisk za poslední čtyři roky přesáhl 83 milionů korun. FM loni vyplatila dividendu ve výši 10 milionů korun. Mezi největší klienty společnosti za rok 2023 patřily Stellantis, Sephora, innogy, Benu, KIA Czech, Čedok, Johnson & Johnson, Zaplo Finance nebo Jan Becher Pernod Ricard.