Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Vltava Labe Media mění vedení centrálního obchodu, přicházejí Juřička a Fajtl

22:26, 16. 1. 2025

Mediální dům Vltava Labe Media (VLM), který vlastní skupina Penta, mění vedení týmů centrálního obchodu. Do jejich čela nastoupili Adam Juřička (foto) a Richard Fajtl. Vydavatelství zároveň oznámilo, že od ledna ruší agenturní bonusy.

Od listopadu 2024 je vedením týmu digitálního obchodu pověřen Adam Juřička (pozice head of agency online sales & direct central online sales). Juřička do VLM přišel ze vydavatelství BurdaMedia Extra, kde působil na pozici deputy online sales director. Ještě předtím pracoval jako obchodník v Extra Online Media nebo v Economii.

Od ledna tohoto roku posílil centrální obchod také Richard Fajtl (head of agency & direct central print sales), který nově zodpovídá za tým printového obchodu. Fajtl přichází do firmy z A 11, kde působil jako business development director. V předchozích letech pracoval také v mediálním domě Czech News Center.

"VLM v posledních letech neustále úspěšně roste. Daří se nám plnit strategii zaměřenou na multimediálnost, dosahujeme silného růstu našeho zásahu v online a výjimečně stabilního zásahu v printu. Za posledních několik let jsme neukončili vydávání žádného titulu. I proto je pro nás v rámci dalšího posunu skupiny důležité zaměřit se na rozvoj naší obchodní nabídky a uspokojení navyšující se poptávky klientů. Adam Juřička i Richard Fajtl jsou ostřílenými managery, kteří mají zkušenost s online i offline mediálním trhem a jejich produkty, což vnímáme jako velkou příležitost pro splnění našich obchodních ambic," komentoval Vít Nantl, ředitel a předseda představenstva VLM.