Komunikační agentura Konektor (Jaroslav Duroň, Rostislav Starý, Petr Pařízek, Rudolf Kvíz) zakládá nové specializované oddělení zaměřené na mediální strategii a nákup. Reaguje tak na růst svého byznysu s mediálním nákupem, který od roku 2022 měl vyrůst trojnásobně.
V čele nového týmu Konektor Media (KM) stojí Josef Holík (foto), který v Konektoru působí již devět let. KM spojuje kompetence klasické PR a mediální agentury, obstarává nejen plánování a nákup mediálního prostoru, ale také obsah nebo kreativu. Konektor Media podle zástupců Konektoru zajišťuje venkovní reklamu (OOH), prostor v tištěných médiích i online kampaně, zaměřené jak na obsah, tak na výkon. Zaměřuje se také na hybridní formáty, podcasty, HBBTV, televizní a rádiové spoty nebo aplikace.
"V oblasti mediálního nákupu se nám dlouhodobě daří. Proto jsme se rozhodli i tento segment institucionalizovat a v loňském roce jsme pro Konektor Media vytvořili vlastní brand, nastavili systém fungování a jasně vymezili vedení v rámci skupiny. Začlenění Konektor Media do naší skupiny přináší klientům velkou výhodu v tom, že mají k dispozici komplexní služby pod jednou střechou. Od strategie, exekutivy, až po tvorbu obsahu i kreativy," tvrdí Duroň.
"Jádrem naší práce v rámci Konektor PR je spolupráce s novináři a tvorba earned media výstupů. V určitých případech však z pohledu strategie dává smysl podpořit komunikovaná témata vhodně zvolenými placenými formáty. A právě proto jsme vytvořili Konektor Media," komentuje Holík.
Ve skupině Konektor, která zahrnuje několika firem - Konektor PR, Konektor Digital, Konektor Influencers, Konektor PDF, působí na pět desítek lidí. Konektor dlouhodobě pracuje mj. pro společnosti Microsoft, Skanska, Generali Investments, Heureka, Nvidia, Stock, CEMEX či Oriflame. Mezi klienty patří i PPL, Stiebel Eltron, MultiSport nebo epet.