Dlouholetá spolupráce televize Prima (majitel Ivan Zach) s kreativním studiem Department je u konce. V jejím rámci byl majitel Departmentu Michal Pacina dlouhé roky kreativním ředitelem stanice. Nyní TV Prima rozjíždí vlastní kreativní divizi.
Do nové divize přejde i několik pracovníků z Departmentu, kteří stojí za celkovou vizuální identitou pořadů a kanálů skupiny Prima, tvorbou kreativních kampaní, výrobou selfových spotů a natáčením IDs. Za kreativní řešení bude zodpovědný Pavel Brázda, jenž v Departmentu působil jako seniorní idea maker a copywriter. Grafiku, motion design a postprodukci bude mít pod palcem Jaroslav Drtina, dříve vedoucí art direktorů a motion designerů. Provozní chod kreativního týmu bude zajišťovat Jaroslav Štefek, který přichází z televize Nova.
Nová kreativní divize bude začleněna do týmu marketingu a PR pod vedením ředitele marketingu Primy Aleše Pýchy (foto). Nové kreativní studio Primy se zaměří na komunikaci a propagaci více než padesáti televizních, rozhlasových, online a obchodních značek, které tvoří portfolio skupiny Prima.
Rozhovor s novým komerčním ředitelem Primy Janem Čadkem:
"Rozhodli jsme se po vzoru zahraničních mediálních domů vytvořit kreativní divizi interně, v marketingovém týmu. Tato změna přinese nejen finanční a časové úspory, ale odráží také transformaci původně televizní skupiny Prima v komplexní mediální dům. Naší dlouhodobou strategií je total video, tvorba cíleného video obsahu, který distribuujeme na širokou škálu platforem k rozmanitým cílovým skupinám, díky internímu kreativnímu týmu posílíme audiovizuální obsah," prohlásil ředitel Primy Marek Singer.
"Reagujeme na rostoucí počet značek v rámci skupiny Prima a na vyšší nároky spjaté s komunikací na sociálních sítích. Spojení kreativního a komunikačního týmu nám umožní flexibilní plánování kampaní, ale především efektivnější produkci, kterou budeme podporovat i postupným zapojováním umělé inteligence," tvrdí Pýcha.