Příjemná hračka s krásnými dívkami Česká Miss bude stát miliardáře Zdeňka Bakalu další miliony korun.
Před několika dny společnost Luxury Brand Management (LBM), která vlastní pořadatele České Miss M Marketing, potvrdila, že soutěži krásy pošle cca 30 milionů korun. Papírově se LBM zavázala k příplatku do kapitálu M Marketing ve výši 138 milionů korun. Z toho však 108,3 milionu připadlo na započtení pohledávek LBM, které vyplývaly z dřívějších půjček České Miss.
Luxury Brand Management vlastní z 66 procent Bakala, 30 procent patří šéfce Česká Miss Michaele Bakala (na fotce uprostřed), tři procenta drží Bessel Kok a jedno procento společnost Thirty Eight Degrees.
Soutěž Česká Miss, která je po zániku brandu Miss České republiky jedinou velkou soutěží krásy v Česku, se dlouhodobě potýká s minusovým hospodařením. Jen v období od července 2010 do konce prosince 2011 prodělala osm milionů korun.