Jeden z klíčových byznysů Českého rozhlasu (na fotce šéf Peter Duhan) - obchod s cédéčky, knihami, periodikem Týdeník Rozhlas a dalším zbožím - zažil nevalné období.
Za rok 2012 klesly příjmy dceřinky Radioservis, která se stará o obchodování s merchandisingem ČRo, o devět milionů na 41 milionů korun. Co je horší - po příjemných přivýdělcích veřejnoprávního rozhlasu v minulých letech se Radioservis propadl do minusu skoro milion korun. Firma přitom v letech 2007 až 2011 přispěla do kasy ČRo více než třemi miliony korun.
Největší pokles přitom loni zaznamenal segment cédéček, který klesl o 36 procent na 11,5 milionu korun. Naopak knihy vyrostly o více než milion na 3,4 milionu korun. Předplatné Týdeníku Rozhlas mírně kleslo na 14,5 milionu korun.