Ze současné řady akustických nahrávek českých kapel s visačkou Óčka dává největší (a možná jako jediná) smysl tato wohnoutí. A to díky šťastné souhře několika faktorů. Za prvé aranžérské zručnosti bratrů Homolových, z nichž Honza si již akustické hraní vyzkoušel ve vedlejším projektu Los Homolos/Homolka Tobolka. Zábavnost vyplývá i ze samotné podstaty tvorby Wohnoutů, totiž z hravosti, hračičkaření, záměrné infantilnosti až na samé hraně a sympatického nadhledu.
Takový materiál můžete napínat, natahovat a ohýbat až k prasknutí (viz dřívější skáčkové covery v podání Sto zvířat) a vždy vám z toho vyleze něco zábavného. A je jedno, zda se hraje pod proudem nebo jen akusticky.
Hlavní devizou, která z nahraného unplugged koncertu Wohnoutů dělá bombovou záležitost, sršící radostí na všechny strany, jsou housle Vojty Lavičky. Improvizace populárního houslisty Gipsy.cz neuvěřitelně sednou ke hravým kytarám bratrů Homolů, vznikajícímu proudu energie pak s přehledem dává jasný tvar rytmická sekce Zeman/Steiner. Již jen svojská verze skladby Pedro se vrací aspiruje na jednu z nejšťavnatějších věcí letošního roku. Díky ní není Acoustic Stage rozhodně zbytečnou záležitostí.
Žádný div, že Wohnoutům se vzniklá spolupráce zalíbila natolik, že na ní postavili letošní podzimní turné. Ale přece jen: už by to chtělo novou studiovou desku.