Byznysové aktivity by veřejnoprávní televizi měly v roce 2014 přinést podstatně více peněz než v letošním roce. Je to první nárůst po pětiletém nepřetržitém poklesu.
Zatímco letos management ČT (na fotce ředitel Petr Dvořák) předpokládá, že z byznysu získá 421 milionů korun, v příštím roce by to mělo být 545 milionů korun. Výrazně stoupnout by měl prodej reklamy - o 53 procent na 92 milionů korun. Rok 2014 bude prvním rokem, kdy si Kavčí hory budou prodávat inzertní čas vlastními silami. Letos rozvázaly spolupráci s dosavadním prodejcem Media Master, spojovaným s mediálním magnátem Jaromírem Soukupem. Prostředky získané prodejem reklamního času televize odvádí do fondu kultury nebo je investuje do výroby sportovních pořadů.
Podstatně vzroste i příjem ze sponzoringu a product placementu na 243 milionů (meziroční nárůst o 42 milionů korun) a ze společné výroby na 69 milionů korun (nárůst o 49 milionů). Celkový rozpočet ČT v roce 2014 má být vyrovnaný, příjmy a výdaje mají dosáhnout 7,05 miliardy korun.