Jeden z největších distributorů filmových DVD a Blu-ray, společnost Bontonfilm, zjednodušuje strukturu celé skupiny. Firma nyní po několika měsících dokončila fúzi dceřiné společnosti, marketingové agentury Meme Media.
Celý proces byl zahájen již v loňském roce. Byznysové dopady pohlcení by měly být minimální, projevit by se měly hlavně ve zjednodušení účetnictví. Meme Media vznikla již za předchozího vedení Bontonfilmu v roce 2010. Po nástupu nového ředitele Martina Palána v roce 2012 se její úloha postupně utlumovala. Palán se pak v červnu stal oficiálně novým vlastníkem celého Bontonfilmu.
Marketingová agentura nabízela zejména tiskové služby včetně výroby obalových tiskovin, web bannerů, plakátů, billboardů, CLV nebo samolepek. Stejně tak produkci DVD, Blu-ray včetně nosičů. V roce 2012 měla výnosy přes 27 milionů korun (meziročně pokles o sedm milionů).