Obchodní politika Nova Group na rok 2015 zadavatele příliš nepotěší. Vzhledem k vyprodanosti v letošním roce se vedení CET 21 rozhodlo zdražit ceníkovou cenu reklamy o 5 procent.
"Nejsme schopni absorbovat veškerou poptávku v hlavní sezóně," uvedl na konferenci Flema Media obchodní ředitel Novy Jan Vlček (foto). Nova cílí na skupinu diváků 15 - 54. Podle Petra Jelínka z Media Clubu (prodává inzertní čas Primy a TV Barrandov) bude obchodní model mediazastupitelství hotový příští měsíc. Počítá se s variabilnějším nastavením bundlu, "cenotvorba bude vycházet ze stanovených indexů". Prodej Media Clubu bude zaměřen na skupinu 15+.
Televize Nova v letošním roce přišla s přívětivější obchodní politikou (to znamená s nabídkou zajímavých slev) oproti roku 2013, díky které se k ní vrací rozpočty zadavatelů. To způsobilo mimo jiné odliv inzerce z menších televizních kanálů nebo z reklamních ploch outdoorových hráčů.