Mobilnímu operátorovi O2 pod vedením Tomáše Budníka (foto) se loni podařilo hezky vymazlit produkt placené televize O2 TV. Stačí porovnat pár čísel: počet zákazníků O2 TV loni narostl ze 184 tisíc na 202 tisíc, tedy o 9,8 procenta. Ale pozor - výnosy z placené televize za stejné období vzrostly o více než 30 procent. Stalo se tak nejen díky nárůstu počtu zájemců, ale i masivní migraci zákazníků na vyšší tarify.
Jen pro připomenutí, O2 loni rozšířila počet nabízených kanálů, spustila O2 Sport a začala prodávat nový set-top-box, umožňující přístup ke službě všem zákazníkům s internetem. Mazlení bude pokračovat i v letošním roce: další růst by měl být tažen rozšířením prodejních míst O2 TV o maloobchodní řetěze a e-shopy. Dobrá práce!