Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

AMI Communications Group udržela objem honorářů od klientů nad 100 miliony

14:08, 11. 8. 2016
Reklama/PR Aleš Borovan

Jedna z nejmocnější PR skupin v Česku, AMI Communications Group, loni mírně navýšila svoje výkony. Seskupení čítající cca osm firem (bez větve Pan Solutions) dosáhlo v České republice v roce 2015 obratu 169 milionů, v meziročním srovnání o 2,5 milionu více.

Income (tedy čisté honoráře skupiny, bez nákladů na aktivity přefakturovaných klientům) loni mírně narostl ze 104,5 milionu na 105,8 milionu korun. Hlavní firma seskupení, samotná PR agentura AMI Communications, v roce 2015 navýšila tržby ze 138 milionů na 146 milionů korun. Oproti roku 2013 je to však pokles skoro o 10 milionů. Naopak zisk za rok 2015 klesl o 1,2 milionu na 14,9 milionů korun (2013 - 21,2 milionu).

K nejvýznamnějším klientů skupiny (na fotce vpravo spolumajitel Marek Stránský s moderátorem Leošem Marešem) patřily/patří Česká pojišťovna, ČEZ, Plzeňský Prazdroj, Shell, Unilever nebo Ford. V roce 2015 nově přibyly Tesco, L´Oréal a RHC Capital.