Mediazastupitelství Atmedia Czech (AC, majitelem polská skupina Atmedia), které prodává reklamní prostor tematických televizních stanic (momentálně jich je 25), v příštím roce zdraží v průměru o 15 procent. U nejžádanějších balíčků dochází ke zdražení až o 20 procent.
Podle obchodní ředitelky AC Ivy Pantůčkové je hlavním důvodem zvýšení cen pro rok 2017 vysoká vyprodanost televizí. Úprava ceníku má rovněž další důvody. V letošním roce firma začala zastupovat dva kanály JOJ Group - filmový JOJ Cinema a rodinný JOJ Family. Zároveň dochází k postupnému navyšování sledovanosti dalších stanic. Cílem mediálního zastoupení pod vedením Michaely Vasilové (foto) je dosáhnout na jaře 2017 podílu na TV sledovanosti ve výši 5 procent.
Druhou velkou změnou v obchodní politice Atmedia pro rok 2017 je zrušení bonusů pro mediální agentury a přímé zadavatele. "Obchodní podmínky budou přehlednější a každý má možnost dostat se k transparentní nabídce," uvedla Pantůčková. Naopak společnost zachovává pro další rok nákupní cílové skupiny 15+, 15 - 54 a 4 -14.