Čisté investice inzerentů a mediálních agentur do rozhlasové reklamy (ceníkové ceny minus bartery a slevy, nezahrnuje bonusy agentur, zastupitelství a obchodníků) za první tři kvartály přesáhly miliardu korun a dosáhly úrovně 1,016 miliardy korun.
V meziročním srovnání to představuje nárůst o 29 milionů korun. Znamená to, že tempo růstu trhu s rádiovou reklamou během července až září mírně narostlo - v pololetí činil absolutní rozdíl 2016/2015 26 milionů korun. Jen v třetím kvartálu investice do rádiové reklamy meziročně narostly o tři miliony na 253 milionů korun (v roce 2013 to bylo 237 milionů).
Rostoucími sektory v rádiích se za uvedené období stala inzerce čerpacích stanic, průmyslových podniků, rychloobrátkového zboží (potravin) a volnočasových aktivit. Naopak klesaly investice farmacie, zemědělství, maloobchodu nebo cestovních kanceláří.