Na českém trhu komunikačních a kreativních agentur vzniká nový hráč, který se úzce zaměří na specifický trh s obratem mnoha desítek miliard korun. Tým kolem manažera Jana Nízkého (foto; ex-CET 21, ex-Seznam.cz, ex-Burda Praha) v uplynulých týdnech rozjel digitální komunikační agenturu HealthBeat, která se bude specializovat na zdravotnický segment.
Za agenturou stojí stejnojmenná provozní firma Health Beat, ve které drží Nízký třetinu a působí zde zároveň jako managing director. Zbylé dvě třetiny pak vlastní Zdeněk Dvořák a David Fiala, hlavní majitelé firmy Praga Medica Healthcare, která je silným hráčem na poli zdravotní turistiky (dovoz pacientů do tuzemských zdravotnických zařízení). Praga Medica je partnerskou společností HealthBeat.
Kromě Nízkého, Dvořáka a Fialy v agentuře působí rovněž Radim Horák (ex-CET 21, ex-Burda Praha, ex-FTV Prima) na pozici social media & content manager.
Cílovými zákazníky HealthBeat jsou hráči ve zdravotnickém průmyslu - od farmaceutických firem, nemocnic, poliklinik až po zubní, oční, reprodukční a estetické kliniky. Těm bude nabízet komplexní digitální řešení komunikace (kreativa, obsah, sociální sítě atd.). Součástí know-how firmy je i vytváření kampaní pro akvizici zahraničních pacientů.