Velký hráč na trhu s venkovní reklamou, JCDecaux, Městský mobiliář (majitel francouzský koncern JCDecaux Group), který provozuje reklamu na městském mobiliáři v Praze (cca 1500 ploch) a na letišti Václava Havla, zvedl předloni tržby o 17 milionů na 224,5 milionu korun.
Z celkové částky připadlo na prodej reklamy 201 milionů korun (o rok dříve to bylo 190 milionů). Firma pod vedením Pavla Slabého (foto) zvedla v daném období zejména výkon pražských citylightů o 5 procent na 130 milionů korun. Stoupaly i výnosy z tisku a instalací o 19 procent na 20 milionů korun a z rollingboardů - o 32 procent na 15,7 milionu korun. Naopak prodeje reklamy na venkovních nosičích na pražském letišti klesly o 2 procenta na 41,5 milionu korun.
Celková účetní ztráta firmy se prohloubila z 1,4 milionu na 1,8 milionu korun v roce 2015. Odpisy se přitom pohybovaly na úrovni 26 milionů korun. EBITDA (zisk před úroky, amortizací, odpisy) je tak vysoce kladná v řádu milionů korun.
Další obratově významné firmy skupiny JCDecaux, Europlakat a Rencar Praha, v roce 2015 zvedly souhrnné tržby o více než 7 procent (v absolutním vyjádření o 33 milionů korun) na 475 milionů. Souhrnný zisk Europlakatu a Rencaru klesl na 27 milionů (podrobněji viz odkaz pod textem).