Největší rádiová zastupitelství - Český rozhlas, Regie Radio Music, Media Marketing Services a Radio United Service - v roce 2016 prodala reklamní čas zastupovaných stanic za 1,502 miliard korun (fakturované, nikoliv odvysílané objemy).
V meziročním srovnání to představuje nárůst o 37 milionů korun, tedy přes 2,5 procenta. Jen za Q4 v loňském roce reklamní investice (regionální + národní) do rádií narostly o 8 milionů na 486 milionů korun. Čísla vyplývají z odhadu výše zmíněných mediazastupitelství. Jedná se o objem v ceníkových cenách mínus slevy, mínus bartery. Nejsou odečteny bonusy agentur, zastupitelství či obchodníků.
V závěru roky rostly investice sektorů automoto, maloobchod potravin, e-commerce, cestování a sázkové kaneláře, naopak klesaly farmacie a reality.
Rádiový trh podle těchto odhadů mírně roste již několik let po sobě. Je otázka, nakolik se to shoduje s ekonomickými výsledky jednotlivých mediálních domů. Kupříkladu prezident velké skupiny Lagardére Active Michal Fleischmann prohlásil, že růst firmy se za rok 2016 pohyboval okolo pozitivní nuly.