První společné číslo za Radiohouse Group. Tržby největšího obchodního seskupení mediazastupitelstvích na rádiovém trhu v roce 2015 dosáhly 1,47 miliardy korun. Meziroční srovnán není možné vzhledem k odlišenému uspořádání v letech 2014 a 2015.
Konglomerát tvoří obchodní týmy Media Marketing Services (MMS; majitel Media Bohemia), Regie Radio Music (RRM; Lagardére Active) a společný podnik Radiohouse, který od konce roku 2014 prodává drtivou většinu rádií obou skupin. Kromě toho jak MMS a RRM získávají samostatné tržby na internetu, z mediálních partnerství vlastních médií a z dalších zdrojů.
Samotné MMS předloni klesly tržby o 30 milionů na 572 milionů korun. Znatelnější pokles za stejné období vykázala RRM - o 311 milionů na 258 milionů korun. Pokles je třeba připsat z velké části vzniku společného podniku a přesunu části obchodu právě sem. Radiohouse, ve kterém mají oba rádioví hráči 50 procent, v roce 2015 (první rok fungování) utržil 640 milionů korun. Celkem tedy za tři mediazastupitelství 1,47 miliardy korun. Hospodářské výsledky: RRM skončila v roce 2015 v zisku 9,3 milionu (o rok dříve 12,3 milionu), RRM vykázala ztrátu 1,7 milionu (v roce 2014 minus 9,2 milionu).