Internetový obr Seznam.cz miliardáře Iva Lukačoviče si dal pro letošní rok ambiciózní cíl: propojit reklamní systémy Sklik a Advert (odbavení přímo prodávané inzerce) do jednoho celku. Pro klienty by se nemělo nic změnit - brandy zůstávají, synergie systémů nabídne lepší zákaznický komfort.
Součástí této změny bude kromě jiného nová interní platforma pro správu a flexibilnější segmentaci dat, takzvaná data management platform (DMP), sloužících k přesnější profilaci cílových publik. Do čela této platformy v rámci oddělení cílené reklamy nyní nastoupil Jakub Novotný (foto).
"Díky platformě budeme efektivněji řídit profilaci uživatelského chování pro display reklamu v rámci portfolia webů Seznam.cz i pro programatický nákup v partnerské síti Sklik. Od tohoto kroku si slibujeme flexibilnější segmentaci dat, kterou postupně využijeme pro rozvoj behaviorálního cílení," uvedl manažer oddělení reklamy Seznamu Ondřej Krišica.