Dominantní kabelový (a rovněž satelitní) operátor UPC pokračuje od roku 2014 v Česku v kontinuálním zvyšování počtu televizních předplatitelů. Na konci prvního kvartálu 2017 jich měl 617 200, o 7500 více než na konci roku 2016.
Růst v televizním segmentu je hnaný zejména zájmem o analogovou televizi, počet předplatitelů mezikvartálně vzrostl o 6,6 procenta na 152 900. Zájem o digitální televizi stagnoval na úrovni 355 200, což je oproti konci roku 2014 pokles o více než 14 tisíc předplatitelů.
Firmě pod vedením Martina Millera (foto) se rovněž daří navyšovat počty internetových zákazníků - mezikvartálně o 7600 na 481 500. Tento segment vykazuje setrvalý růst od roku 2013. Naopak dlouhodobý pokles postihuje telefonii, počet telefonických zákazníků klesl oproti konci roku 2016 o 2500 na 146 900. Ještě v roce 2014 zde firma byla na úrovni 170 tisíc předplatitelů.