Nová čísla, mapující využívání hybridní televize HbbTV (kombinace televizního vysílání s širokopásmovým internetem) diváky v České republice.
Podle průzkumu televize Prima se v srpnu na HbbTV dívalo minimálně něco přes 1,3 milionu lidí. Je to počet lidí, kteří vidí červené tlačítko na obrazovce, aktivních z nich je cca 60 procent. Průzkum probíhal v rámci televizí, zastupovaných primáckým Media Clubem - kanály Primy, TV Barrandov, Óčko a TV Šlágr. Dá se předpokládat, že diváci TV Nova by přidali další desetitisíce. Podle šéfa online Primy Daniela Grunta (foto) by celkové číslo mohlo do prosince vzrůst na 1,5 milionu. Další cifry z "kuchyně" TV Prima:
Technologie HbbTV se podle zástupců stanice stala již standardní součástí komunikačního mixu zadavatelů. Jen na Primě klienti objednali letos 96 kampaní, které využily hybridní televizi. Mezi nimi Ahold, Opel, Nestlé, Peugeot, CineStar nebo Škoda Auto. V následujících dnech televize představí reklamní novinku pro HbbTV - vylepšenou letákovou aplikaci.