Mobilní operátor Vodafone (na fotce ředitel Jiří Báča) startuje "datový podzim" - tedy relativně omezený pokus o neomezená data. Vodafone dnes spustil službu Vodafone Pass, která má uvolnit poněkud zatuhlý český trh s mobilními daty. Vodafone Pass zahrnuje čtyři balíčky, dva dostupné již od 5. října (Social Pass a Chat Pass) a dva od 15. listopadu (Video Pass a Music Pass).
Balíčky umožní využívat vybrané aplikace, zahrnuté v jednotlivých variantách, tak, že jejich používáním zákazník nečerpá data z tarifu. Má to však několik háčků - jednak omezený výběr aplikací (u Social Pass je to Facebook, Instagram, Twitter a Pinterest, není tam Snapchat, u Chat Pass je to WhatsApp, Viber, Messenger, Telegram, Vodafone Message+), jednak z aplikací nesmíte vyskočit do internetového prohlížeče. To se hned data začnou odečítat z tarifu. Cena Social Pass a Chat Pass je vždy 99 korun.