První výsledek nové showbyznysové strategie mediálního domu Mafra (svěřenský fond Andreje Babiše), o které jsme na zpravodajském trhu psali jako první před několika měsíci.
Vydavatelství vstoupilo do prodejce vstupenek Ticketportal, kterého provozuje společnost IRSnet CZ. Dnes to oznámil šéf Mafry Štěpán Košík (foto). "Hudební trh, to je směr, který chceme dále rozvíjet. Kromě jiného ve spolupráci s naším rádiem Impuls a televizí Óčko," uvedl Košík. Transakci měl na starosti člen představenstva Mafry Michal Hanák.
V mediálním domu budou ticketingové služby vytvářet synergie s dalšími byznysy Mafry - kromě hudební televize a rádia rovněž s promotérskou divizí Óčko Promotion. To je balíček, který bude zajímavý pro řadu tuzemských umělců a kapel.
Ticketportal působí kromě Česka ještě na Slovensku, v Maďarsku a Polsku. Mateřskou firmou je slovenský Denax. Mafra vstoupila právě do Denaxu, dalším podílníkem je zakladatel ticketingového portálu Eduard Jánošík. IRSnet CZ je zastoupením pro český trh. Podle vlastních údajů provozuje prodejní síť s cca 800 obchodními místy.