Obsahový ředitel Seznam.cz Igor Kalaš (foto) přišel s plánem pro Stream.cz, kde je dost diskutabilní, zda novinka této internetové televizi nějak pomůže. Dosavadní pozici šéfproducent Stream.cz (do konce roku 2017 Lukáš Záhoř) chce fakticky rozdělit na dva posty - na kreativního šéfproducenta a provozního ředitele. Tento tah lépe osvětluje Záhořovo rozhodnutí odejít - postupně totiž měl přijít o důležité pravomoci. "Kreativní část producentské práce by neměla být zatěžována rozpočtováním, vyjednáváním a dalšími provozními záležitostmi. Nového šéfproducenta už hledáme tak, aby mohl společně v tandemu s nastupujícím provozním šéfem Stream.cz realizovat novou strategii služby a posunout Stream zase dál," tvrdí Kalaš.
Je však dost s otazníkem, zda manažerský model "dva kohouti na jednom smetišti" je ten pravý pro řízení online videoslužby. Trochu to připomíná postup, zhusta využívaný EU: tam, kde není problém, se jeden uměle vytvoří a následně se pak "řeší" (GDPR, ePrivacy atd.)