Podobně jako v předchozích sezónách TV Prima začala konečně i největší televize Nova řešit problém převisu poptávky reklamních zadavatelů prostřednictvím menších stanic na trhu.
TV Nova nyní uzavřela dohodu s televizní společností AMC Networks International Central and Northern Europe o výhradním obchodním zastoupení pěti měřených televizních kanálů. Jedná se o dětskou stanici Minimax, filmový kanál Film+, měřené sportovní stanice Sport1 a Sport2 a informačně-zábavní stanici Spektrum.
Ty dříve prodávalo mediazastupitelství Atmedia. Od 1. března 2018 je bude Nova exkluzivně zastupovat v oblasti televizní reklamy a sponzoringu. Obchodní spolupráce spočívá v převzetí veškeré agendy spojené s objednáváním, plánováním a umístěním reklamních spotů a sponzorských vzkazů. "V nejbližších dnech zveřejníme dodatek ke stávající obchodní politice, podle které se budou stanice AMC prodávat. Dodatek nebude mít vliv na již uzavřené smlouvy a nijak se nedotkne dosavadních obchodních partnerů," uvedl obchodní ředitel TV Nova Jan Vlček.
Primácké zastupitelství Media Club již několik let prodává reklamní prostor dalších televizí - skupiny kanálů Barrandov, Óčko, Nickelodeon, Retro nebo Mňam TV. Loni Prima navázala obchodní spolupráci s Atmedia plus její majitel spustil zajímavý tajný plán na poli prodeje reklamy, o kterém jsme psali v placené sekci (viz odkaz pod textem).