Nákladný projekt televize Seznam.cz TV miliardáře Iva Lukačoviče (foto), který na obrazovkách odstartoval letos 12. ledna, zatím generuje mikroskopické výsledky na hranici statistické chyby. Podle údajů Asociace televizních organizací informačně-zábavní Seznam.cz TV v měsíci březnu dosáhla podílu na sledovanosti 0,12 procenta v 15+ celodenní vysílání. Pro srovnání: zpravodajská ČT24 měla za stejný měsíc share 4,6 procenta ve stejné skupině. V prvním dubnovém týdnu share Lukačovičovy stanice činil 0,16 procenta v 15+ celý den. To je pod hranicí vnímání většiny reklamních zadavatelů, současně náklady na vysílání celoplošné Seznam.cz TV (vysílá v třetím MUXu) se musí pohybovat v milionech korun. Stanice zároveň není příliš "vidět", citelně jí schází nějaká výraznější, nápaditá a masivnější promo kampaň.
Jak se internetový miliardář několikrát osobně vyjádřil, považuje projekt Seznam Zpráv (Seznam.cz TV je na ně úzce navázána) za službu veřejnosti. Otázka je, jak silně je tento pocit zakořeněn v introvertním Lukačovičovi v kontextu vzrůstajícího objemu "propálených" peněz. K tomu ještě jedno Lukačovičovo vyjádření na svém blogu, ve kterém Stream.cz (další služba propojená s Seznam.cz TV) označil za donedávna "černou díru na peníze": "Gratulace Igoru Kalasovi, content rediteli @seznam_cz Obrovska cerna dira na penize @streamCZ se konecne prehoupla z dlouhotrvajici, chronicke, ztrátovosti a zacala generovat minimalni zisk."