Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Kreativní agentura Bistro Agency se rebranduje na Isobar Hráči dne

09:52, 22. 10. 2018

Dva a půl roku po akvizici ze strany Dentsu Aegis kreativní agentura Bistro Agency přebírá na konci října mezinárodní brand Isobar. Dosud Bistro Agency využívala přídomek "linked by Isobar". Nyní se do struktury Isobaru zařadí úplně a stane se plnohodnotným členem sítě 85 agenturních poboček s více než 6500 zaměstnanci po celém světě.

Bistro Agency (na fotce zleva Pavel Flégl, ředitel Dentsu Petr Chajda, šéf Adexpresu Jan "Galgy" Galgonek a Tomáš Kleňha) za poslední tři roky nezveřejnila účetní výkazy v obchodním rejstříku, čímž porušuje informační povinnost. Poslední zveřejněné číslo z roku 2014 prezentuje tržby ve výši 24 milionů korun a čistý zisk 2,4 milionu.

Značka Isobar dosud na českém trhu figurovala pouze jako interní tým pro placenou reklamu na sociálních médiích ve spolupráci se specializovanou agenturou Bistro Social. Tento osmičlenný tým bude pokračovat pod globální značkou iProspect a vedením Ondřeje Pavelky.