Klíčová součást mediální skupiny Media Bohemia (největší podíl zde drží Daniel Sedláček), rádiové mediazastupitelství Media Marketing Services, se po předchozím objemném zisku dostala loni do minusových čísel.
Obchodní zastupitelství Media Marketing Services (MMS) v roce 2017 prodělalo téměř 30 milionů korun. O rok dříve skončilo v čistém zisku 41 milionů. Tržby MMS z prodeje služeb a zboží za sledované období spadly z 523 milionů na 394 milionů korun. Firma prodává reklamu na zastupovaných rádiích prostřednictvím joint-venture Radiohouse, které vlastní napůl s Active Radio (Daniel Křetínský a spol.).
Mediazastupitelství podle vlastních údajů v současné době obchodně zastupuje 54 regionálních a lokálních rozhlasových stanic sdružených v síti MMS Radio Network (Blaník, Hitrádio, Fajn Radio, Rock Radio atd.). Každý týden poslouchá rádia sítě MMS Radio Network přes 3,5 milionu posluchačů a její podíl na trhu má být 30,5 procenta.