Novým člověkem na nebezpečném místě šéfa marketingu internetové firmy Seznam.cz (není tajemstvím, že majitel Ivo Lukačovič nemá příliš v lásce markeťáky) se od ledna stal Jiří Herian (foto). Na starost bude mít brandový marketing, produktovou a B2B komunikaci. Povede také týmy eventů, distribuce a sociálních sítí i kreativní a grafické oddělení. Herian předtím dvacet let působil v mediálních agenturách skupiny Omnicom Media Group. Na pozici managing director vedl agentury Attention!Media, následně PHD a nakonec i OMD.
Do Seznam.cz na začátku roku nastoupil i Daniel Mansour, a to na pozici business development director. Dříve pracoval v mediálce Wavemaker (GroupM), kde byl zodpovědný za komunikační strategii řady klientů, například České spořitelny, Vodafonu, Plzeňského Prazdroje, Ikey nebo Henkelu. Předtím dlouhodobě působil ve vedoucí pozici v agentuře Universal McCann.
Obě oddělení (marketing a business develpment) měl doposud na starosti Aleh Drohal, který nadále zůstává provozním ředitelem Seznam.cz.