Internetová skupina Sully Group (nyní Mall Group), která zahrnuje velké e-shopy Mall ve střední a východní Evropě a cenový srovnávač Heuréka.cz (CZ+SK), v kalendářním roce 2018 utržila podle účetních výkazů PPF Group 660 milionů eur, v přepočtu cca 16,924 miliardy korun. Celková ztráta Sully/Mall Group v loňském roce dosáhla 68 milionů eur, v přepočtu přibližně 1,744 miliardy korun.
"V Mall Group druhým rokem běží náročný proces transformace, který si vyžaduje intenzivní investice na všech úrovních provozu. Výše této investice se krátkodobě promítá do negativního hospodářského výsledku. V dlouhodobém horizontu ale pomáhá zvyšovat tržby, u kterých jsme za poslední rok zdvojnásobili tempo růstu," komentovala mluvčí e-shopů Mall Táňa Lálová.
PPF Petra Kellnera (foto) v Sully/Mall Group drží 40 procent, EPH (Daniel Křetínský) rovněž 40 procent a zbylých 20 procent Rockaway Jakuba Havrlanta. Podíl na ztrátě, který připadl na Kellnerovu skupinu, se tak v roce 2018 pohyboval na úrovni 26 milionů eur. PPF v Sully/Mall Group získala podíl v říjnu 2017.