Značka Kabát mezi rockovými fanoušky stále táhne. Probíhající šňůra deseti velkých koncertů v Česku a na Slovensku, která odstartovala ve středu 24. dubna v Pardubicích, je již z drtivé většiny vyprodána. Určitý objem lístků ještě zbývá na vystoupení v Brně (pavilon P) a v Teplicích (fotbalový stadion). Celkem mohl rockový Kabát podle odhadů prodat přes 85 tisíc lístků.
Kupříkladu pardubický koncert byl vyprodán již v prosinci 2012. Celkový prodej vstupenek při ceně od 330 do 590 korun za kus mohl vygenerovat hrubé tržby okolo 40 milionů korun. Z výsledné částky si však prodejce lístků strhává cca osm procent, 5 až 10 procent si na poplatcích odvádí město, osm procent jde Ochrannému svazu autorskému a 14 procent připadne na DPH. Ze zbytku financí je třeba zaplatit pronájem haly, pořadatelskou službu, catering nebo ubytování pro 80 lidí z doprovodného týmu.
Turné naštěstí získalo velkého sponzora, skupinu Agrofert miliardáře Andreje Babiše, který loni rovněž podpořil turné Karla Gotta. Díky penězům Agrofertu si pořadatelská agentura Pink Panther mohla dovolit výpravnou scénu, osvětlení, zkoušení na Barrandově nebo účast početného Big Bandu.