Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Zkušený marketingový podnikatel rozjíždí slibný technologický projekt

Dlouholetý marketingový byznysmen Michal Bařina (foto), který s rodinou vlastní společnost Global Marketing (instore marketing, outsorcing, sales promotion, data atd.), spolu s dalšími investory startuje nový projekt pro komunikaci velkých retailových řetězců směrem k zákazníkům.

Nová firma Proximitis nabízí systém tzv. beaconů, technologických jednotek, které jsou umístěné v kamenných obchodech a které dokáží komunikovat s mobilními telefony procházejících zákazníků a aplikacemi příslušných obchodních řetězců. Tímto způsobem je na daném místě možné odkomunikovat například aktuální slevy nebo speciální nabídky. Systém umožňuje správu a vytváření proximity kampaní.

Byznys model Proximitis je založen na pronájmu beaconů a software. Velkým obchodním řetězcům pak systém nabídne další monetizaci dodavatelů prostřednictvím nabídky mediálního prostoru v síti beaconů. Cílovými zákazníky Proximitis jsou retailové řetězce jako supermarkety, lékárny, drogerie, trafiky, čerpací stanice nebo obchody s textilem. První jednání již probíhají. "V současnosti společnost Proximitis jedná o zahájení spolupráce s více než desítkou  retailových i e-commerce leaderů v rámci jednotlivých tržních  segmentů," uvedl Bařina.

Společnost Proximitis vlastní po třetinách Global Marketing, Orukami Petra Homokyho a Technosystems CZ Jana Ondřicha. Investice majitelů do nového byznysu se pohybují v milionech korun.